Το παιχνίδι είναι άμεσα συνυφασμένο με την ανθρώπινη ύπαρξη. Αποτελεί μια εσωτερική ανάγκη,που παίζει σημαντικό ρόλο στη σωματική, ψυχο-πνευματική, και κοινωνική ανάπτυξη του ατόμου-παιδιού. Ως διαδικασία, ενεργοποιεί oλόπλευρα την προσωπικότητά του, την οργανώνει και την πλαισιώνει στην πορεία προς την ωριμότητα , διατηρώντας σύγχρονα όλες εκείνες τις ιδιότητες ενός εργαλείου μάθησης. Για αυτούς τους λόγους το εντάσσουμε στην εκπαιδευτική διαδικασία.

Παιχνίδι στο μάθημα της Ιστορίας της Δ’ τάξης, στο Κεφάλαιο “Οι Περσικοί πόλεμοι”.  Πρόκειται για την παραλλαγή του γνωστού παιχνιδιού “Στο κεφάλι το ‘χω“, με ιστορικά γεγονότα και ιστορικά πρόσωπα της περιόδου που διδάσκονται και μελετούν οι μαθητές/τριες. 

Υπεύθυνες εκπαιδευτικοί: Βασιλοπούλου Αθηνά , Φώτου Αλεξάνδρα

Από Maroutseio