Τα παιδιά της Δ τάξης του 3ου ΔΣ Ιωαννίνων επισκέφτηκαν το Αρχαιολογικό Μουσείο Ιωαννίνων και πήραν πληροφορίες για τους καταπέλτες του Νεκρομαντείου συνδυάζοντας γνώση και παιχνίδι.

Υπεύθυνοι Εκπαιδευτικοί: Χρήστου Παναγιώτα -Τραγουδαρα Καλλιτσα